Training: Versterk je Communicatie als Professional

Beter communiceren kun je leren!

Expert trainers

Training op maat

HBO+ niveau

Resultaatgericht

Ga jij ook voor Team Excellence? Onze trainingen zijn speciaal ontworpen om de Social Fitness van je team te verbeteren.
Dat zie je terug in beter samenwerken, meer werkplezier bij de mensen in het team, en het succes van de organisatie.

Versterk je Communicatie als Professional

Wat

Goed kunnen communiceren hoort bij professionele ontwikkeling, maar is geen vanzelfsprekendheid. Uit jarenlange ervaring met conflictoplossing weten wij dat het overgrote deel van conflicten op het werk voortvloeit uit slechte communicatie. Dat probleem is op te lossen door mensen te trainen. Beter communiceren kun je leren. Het maakt de omgang met elkaar een stuk gemakkelijker, met minder weerstand en met minder misverstanden. Mensen en teams gaan beter samenwerken.

  • De boodschap effectiever overbrengen
  • Op een goede manier feedback geven én ontvangen
  • Misverstanden voorkómen
  • Prettiger samenwerken met anderen
  • Creativiteit vergroten

 

Programma

Kennis opdoen gaat hand in hand met direct toepassen. In de interactieve setting zien en merken de deelnemers meteen het verschil!

Aan bod komen:

  • Dag 1: (Her)kennen van verschillende communicatievormen, inzicht in de eigen manier van communiceren, luistervaardigheden en zendervaardigheden, communicatieve misverstanden effectief aanpakken, verbale en non-verbale communicatie,
  • Dag 2: Gespreksvoering: de kunst van het vragenstellen, het sturen van gesprekken, feedbackgesprek, slecht-nieuwsgesprek en functioneringsgesprek.

In korte tijd maken de deelnemers zich een sterke communicatie eigen. Zodanig dat hun boodschap overkomt én de relatie met de ander goed blijft. Dat is de sleutel tot succesvolle samenwerking.

De veilige leeromgeving is een parallel met de dagelijkse werkpraktijk van de deelnemers.

Voor wie?

De training is voor professionals die hun werk effectiever, beter, en met meer plezier willen doen, door prettige en doelmatige interactie en samenwerking met anderen.

Resultaat

De deelnemers leren:

  • hun boodschap effectiever overbrengen
  • zich tijdens gesprekken opener op te stellen
  • door anders te luisteren doelmatiger reageren op de ander
  • een adequate reactie van de ander uitlokken
  • op goede manier feedback geven én ontvangen
  • het effect van non-verbale communicatie
  • misverstanden en weerstand vakkundig aanpakken

Samenvattend

De samenwerking wordt prettiger. Men gaat met meer plezier naar het werk. Winst voor de deelnemers en winst voor het bedrijf!

Doe meteen mee:

Bel nu 085 130 87 68 of vraag online een offerte aan.

Eerst advies nodig?

We helpen je graag verder, zodat je krijgt wat het best bij jullie past. Bel of mail ons: 085 130 87 68 / advies@darwinonthejob.nl.

De trainer(s)

Anita Regout

Drs. Anita Regout

Trainer Communicatie & Conflicthantering.
Senior onderzoeker.
Customer Success Manager.

Meer over mij

Mr. Wendelien Aletrino

NOBCO/EMCC-geaccrediteerd Executive Coach.
Conflict Coach.
Intervisiebegeleider.

Meer over mij
Saskia Heinen

Mr. Saskia Heinen

Senior onderzoeker.
Autisme consulent en trainer.
Conflict Coach.

Meer over mij
Paul Walters

Mr. Paul Walters

Trainer Professionele Gespreksvoering.
ADR Certified Conflict Coach.
Coördinator trainingen.
Founder Social Fitness™ Concept.

Meer over mij
Wanda Everts

Mr. Wanda Everts

Trainer Conflictpreventie.
Trainer Communicatie.
Counselor Dilemma’s Leven & Werk.

Meer over mij
Noortje Cremers

Noortje Cremers RL

Trainer Persoonlijke Ontwikkeling.
Strategische Loopbaankunde.
Systemisch Teamcoach.

Meer over mij

Praktische informatie

Wij geven altijd maatwerk trainingen. Samen bepalen we de leerdoelen en het gewenste resultaat.

Bijvoorbeeld:

2 dagdelen
Op een inspirerende locatie
5 - 20 deelnemers
Koffie, thee, lekkers, lunch

Investering

v.a. €950 per dagdeel excl. btw

Inschrijven

Bel nu of vraag online een offerte aan:

Wil je advies?

We helpen je graag verder, zodat je krijgt wat het best bij jullie past. Bel of mail: